Bootcamp

Al een aantal jaren is bootcamp een zeer populaire trainingsvorm en wordt dit al enige tijd succesvol bij Outdoor Valley gegeven. Logisch ook, want het terrein en de omgeving bieden ongelooflijk veel mogelijkheden voor leuke en uitdagende trainingen. Uiteraard kan deze trainingsvorm dan ook niet ontbreken op het rooster van Outdoor Valley Fitness.

De trainer zorgt in een uur voor een full body workout. De trainingen zijn zeer divers. Regelmatig worden er materialen gebruikt zoals banden, touwen en stenen. Ook gaan we al joggend op pad en maken we gebruik van de mogelijkheden die er buiten zijn zoals bankjes, heuvels of speeltoestellen. Geen bootcamp is dus hetzelfde bij Outdoor Valley Fitness, maar elke training heeft wel hetzelfde doel:

Een betere conditie, meer snelheid en meer kracht!

Al na een paar trainingen zul je gaan merken dat je conditioneel vooruit gaat en dat je de oefeningen beter gaat beheersen doordat je meer controle krijgt over je lichaam. En dit heeft weer een positief effect op het dagelijks leven, want ineens hoef je niet meer uit te hijgen na je sprint om de bus te halen en voelen de boodschappentassen een stuk minder zwaar aan terwijl ze wel vol zitten!

De bootcamp bij Outdoor Valley Fitness is zo ingericht dat dit voor zowel de beginnende sporter als een getraind iemand een uitdagende training is. Ook is deze training ideaal als opmaat voor de Survival bootcamp, het stoerdere broertje binnen de bootcampmogelijkheden van Outdoor Valley Fitness.

Daarbij biedt Outdoor Valley Fitness ook bootcamp op locatie aan in Rotterdam! Op verschillende locaties wordt er wekelijks bootcamp trainingen gegeven. Ideaal dus wanneer je na je werk niet in de gelegenheid bent om lang te reizen, maar toch lekker buiten wilt sporten!

Bootcamp op 3 locaties

Op de volgende locaties in Rotterdam worden Bootcamptrainingen verzorgd door Outdoor Valley Fitness:

Wil jij eens meedoen en dit vrijblijvend uitproberen? Je bent op elke locatie van harte welkom!

Het effect:

      • Verbetering van de algehele conditie
      • Vergroten van kracht en explosiviteit
      • Verbranden van calorieën
      • Meer energie krijgen

Tips:

      • Draag makkelijke sportkleding die vies mag worden
      • Neem een flesje water mee

Opmerking:

Sleutels, telefoon e.d. kunnen tijdens de les bij de trainer in bewaring worden gegeven.

Wil jij meedoen met een gratis proefles? Meld je hier aan.